Lippuhyvitykset
Helsingin kaupunginorkesterin yleisökonsertit ja kenraaliharjoitukset peruttiin viranomaismääräysten mukaisesti 28.12.2021-11.2.2022.
Lunastetut konserttiliput maksetaan takaisin, alla ohjeet lipunhinnan hyvityksen hakemiseksi. Lippuhyvityslomake tulee lähettää 28.2.2022 mennessä.
LIPUNHINNAN HYVITYKSEN HAKEMINEN
Musiikkitalossa järjestettävien konserttien ja tapahtumien lipunmyynnin hoitaa Ticketmaster. Lippuhyvityslomake tulee lähettää helmikuun 2022 loppuun mennessä. Lippuhyvitystä voi hakea myös puhelimitse, Ticketmasterin palvelunumero 03 053 0003 (avoinna ma-pe 9-14 0,08c+pvm).
KERTALIPUT JA KENRAALIHARJOITUSLIPUT
Verkkokaupassa luottokorttia, PayPalia tai Klarnaa maksutapana käyttäneiden lipun ostajien ei tarvitse tehdä mitään. Lipun hinta palautetaan ostossa käytetylle maksutavalle automaattisesti.
Mikäli liput on maksettu verkkopankissa, Ticketmaster Suomen laskulla, Ticketmasterin lahjakortilla tai ostettu lippukaupasta, pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen palautusta varten 28.2.2022 mennessä. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten.
LINKKI PALAUTUSLOMAKKEESEEN
KAUSIKORTIT
Mikäli kausikorttisarjassa oleva konsertti on peruttu, pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen palautusta varten 28.2.2022 mennessä. Lomakkeelle tulee ilmoittaa tilinumero lippujen hinnan palautusta varten. Kausikortteihin kuuluvien konserttien lipun hintaa ei palauteta automaattisesti, muistathan siis täyttää lomakkeen palautusta varten.
HUOM! Voit palauttaa vain viranomaismääräyksen mukaisesti perutut kausikorttisarjan konsertit. Muut kausikortin konsertit säilyvät ennallaan kausikortillasi.
Tilaisuuden peruuntuessa palautetaan vain lipun hinta, kaupan ehtojen mukaisesti. Palautus ei koske Ticketmasterin käsittely- tai toimitustapakuluja eikä tilausmaksua.
Lipun hinta palautetaan aina lipun alkuperäiselle ostajalle.
Huomioithan, että tämän poikkeuksellisen tilanteen johdosta asiakaspalvelumme on erittäin ruuhkautunut.
Mikäli sinulla on kysyttävää, löydät vastaukset useimmiten kysyttyihin kysymyksiin täältä:
https://help.ticketmaster.fi/hc/fi
VOIKO PERUUNTUNEEN KONSERTIN LIPUN SIIRTÄÄ TOISEEN KONSERTTIIN?
Konserttilippua ei ole mahdollista siirtää suoraan käytettäväksi muussa myöhemmin kuultavassa konsertissa. Peruuntuneen konsertin lipunhinta palautetaan.
PALAUTETAANKO LIPPUJEN TILAUS-, KÄSITTELY- TAI TOIMITUSKULUT?
Ticketmasterin lipunmyynnin osto- ja käyttöehtojen mukaisesti konsertin peruuntuessa tilausmaksua, käsittely- tai toimituskuluja ei palauteta.
Ticketmasterin osto- ja käyttöehdot ovat yrityksen kotisivuilla: https://www.ticketmaster.fi/help/Customerpolicy/
KUINKA KAUAN PALAUTUKSISSA KESTÄÄ?
Lunastettujen kertalippujen palautuksissa vastuu on Ticketmasterilla. Useiden peruuntuneiden tapahtumien vuoksi palautusten käsittely on ruuhkautunut. Tästä johtuen palautusten käsittelyyn saattaa mennä jopa 90 päivää. Tällä hetkellä palautuksiin menee 7-14 päivää.
MITKÄ KAIKKI KONSERTIT ON PERUTTU?
Tässä vaiheessa tiedämme, että 11.2.2022 saakka. Seuraamme viranomaisohjeita ja kerromme konserttejamme koskevat ajantasaiset tiedot verkkosivuillamme ja sosiaalisen median kanavissamme. Henkilökohtaisiin yhteydenottoihin vastaamisessa on valitettavasti viivettä.